divendres, 25 de juliol del 2014

-Nova pràctica:


A FER L'EXPOSICIÓ del curs.
Els passos son: acceder, editar la pàgina de l'exposició (alerta! és de tots), inserir una foto PETITA, posar peu de foto amb el vostre nom i el de la foto i guardar. 

Aquest exercici sembla que em va sortir bé (foto a París amb la Torre Eiffel darrera)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada