A FER L'EXPOSICIÓ del curs.
Els passos son: acceder, editar la pàgina de
l'exposició (alerta! és de tots), inserir una foto PETITA, posar peu de foto
amb el vostre nom i el de la foto i guardar.
Aquest exercici sembla que em va sortir bé (foto a París amb la Torre Eiffel darrera)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada