divendres, 25 de juliol del 2014

-Nova pràctica:


A FER L'EXPOSICIÓ del curs.
Els passos son: acceder, editar la pàgina de l'exposició (alerta! és de tots), inserir una foto PETITA, posar peu de foto amb el vostre nom i el de la foto i guardar. 

Aquest exercici sembla que em va sortir bé (foto a París amb la Torre Eiffel darrera)
-Nova pràctica:


PER LA PÀGINA DEL SENYOR
Anar a la pàgina de senyor , NO fer una nova entrada agafar l'original i baixar-lo al teu ordinador, modificar-lo amb un programa de dibuix i inserir una imatge (el cuadre amb paisatge) dir-li puja i tornar a pujar la teva imatge.


-Ara provant amb el paint com poder modificar uma imatge i penjar-la en el bloc









-Practica de com baixar imatges a l'ordinador i pujar-les al blog