Cada dia aprenc...
dissabte, 5 de juliol del 2014
Exposició de monuments
Sembla que a la votació va guanyar el tema: EXPOSICIÓ DE MONUMENTS. És per això que vull compartir una foto d'una sortida a París...tant diferent si es visita de dia o si es visita de nit.
Entenc perquè se li deu dir la ciutat de la llum!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada