dissabte, 5 de juliol del 2014

Exposició de monuments

Sembla que a la votació va guanyar el tema: EXPOSICIÓ DE MONUMENTS. És per això que vull compartir una foto d'una sortida a París...tant diferent si es visita de dia o si es visita de nit.
Entenc perquè se li deu dir la ciutat de la llum!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada